Nya underbara dag!

Oh vad glad jag är idag! Har ätit en kopp mango, ska göra granola (med blåbärssirap denna gången) & sedan drar Paul & jag till IKEA. När väl salladsslungor & dylikt är betalt för kommer Milan & hämtar upp mig. Tanken är att vi ska göra en liten shoppingrunda bara vi två (hemligt, hemligt... julen är inte så långt borta & jag är TIDIGT ute i år) innan vi åker till Newmarket. Där ska vi plocka upp Isobel & så ska vi åka iväg till en antikmarknad. Efter det är avklarat blir det hemfärd till deras hus, kakbak & slutligen middag. & någon gång kring midnatt kommer Paul att komma dit också & så sover vi över & firar söndagsmorgonen med hallonpannkakor!
Är så lyckligt lottad - Pauls föräldrar är verkligen helt underbara. Igår, efter att Paul plockat upp mig från pole-dancingen, så berättade han att hans mamma såg fram emot att få rå om mig lite i helgen & att hon & Milan numera pratar lika mkt om mig som vad de gör om Paul & Annabelle. Sånt värmer något enormt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0