Sju "kan du"

Mötet gick sådär. Var så trött & slut när jag stod där att jag fick en total låsning på en fråga & bara hummade. Backning på det, tills mitt PhD-förslags försvar (som sker någon gång i februari) gäller det att vara helt hundra på varje liten fråga som kan tänkas komma. Nåja, nog om detta.

 

Kom hem vid nio-snåret med en kartong curryget (love Jamaican food) & sippade i mig en flaska pumpaöl framför Lost. Allt kändes rätt prima & vi skulle precis starta upp avsnitt två när Paul kom på att han bara ville checka en sak på sin mail. Så medan han gjorde det passade jag också på att öppna upp min inbox. Där det fanns sju (7!) olika mail från cirkus fem SWEOr som bad mig göra olika saker. Fatta, sju mail på en & samma dag. Fick typ spel. Alltså, jag kan ställa upp på ideelt arbete, men jag är jäklar i mig inte en liten apa som man kan kommendera än hit än dit. Nu klarar jag av julmarknaden den 21-22 & sedan får det banne mig vara nog. Jag ska inte göra en mer sak än vad jag absolut måste.


Kommentarer
Postat av: mgs/ma

Vi tackar för en vacker, färgstark hälsning, Pa + Ma

2009-11-06 @ 22:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0