System failure...

Inte mkt med mig idag. Har gjort illa mig i armen på något sätt & det värker från axeln hela vägen ned i handleden. Så fort jag slår i fingrarna så känns det som om hela armen domnar lite - ni vet så där som när man har stas. Sedan har jag & Paul kommit fram till att jag måste försöka få en akut läkartid så att jag kan få en remiss till en idrotts-speciallist, mina knän (ja, båda) låter som maracas. Eller åtminstonde som maracas låtit om de varit fyllda med hårdbröd. Upptäckte detta för några veckor sedan & har typ småignorerat det fram tills igårkväll då jag råkade lägga handet mot ena knät när jag gick uppför trappen. Herre. Känns som om någon har knölat in en påse ärtor under knäskålen, det är liksom en hel mängd bitar som bara knakigt flyttar runt varje gång jag böjer på knäna. För att göra det hela lite roligare har jag tandläkartid imorgon. Den första sedan jag lämnade Sverige...på fredag den 13e. Jo men jäklar vad kul jag kommer ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0