Å så fint & rosa!

Tack ma för det lilla paketet som kom & lyste upp i höstmörkret! Perfekt timing - hade typ bara ett litet korn torrschampoo kvar & din försändning räddar mig fram till julen. Fast allra bäst, det lilla nattlinnesettet. Jättesött - passar perfekt & får mig att känna mig som en liten godis! Har ju efter många om & men lyckas tåta ihop ett paket till er också. TANKEN är att jag postar det idag.

 

Kraam!

 

p.s. Vi åker genom Munchen denna gången - beräknad ankomst till den kalla norden, eftermiddag den 18 December.


Kommentarer
Postat av: mgs/ma

Vad kul att du tycket om det - det var som gjort för dig! Jätte bra, vi ansöker om ledighet dagarna före jul så att vi kan umgås med varandra maximalt. Kram på er båda två.

2009-10-23 @ 19:52:12
Postat av: mgs

Ha det jättetrevlig med gästerna imorrn/idag :)

ska bli kul att ses till jul

bye

2009-10-25 @ 01:26:24
Postat av: Ida

Det var det verkligen, så rosa & glatt! Längtar jättemkt till jul, ska bli så roligt att få lite tid med er alla igen!

2009-10-27 @ 05:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0