Min morgon i etapper...

Varje morgon börjar med ett enda klart lysande mål - frukost. Innan den första skeden fryst mango, minst två olika sorters yoghurt, färska bär & hemmagjord granola går ned är jag inte helt mänsklig. Väl i soffan med min skål inleds dagens egentid. Dvs, den tid på dygnet då jag vill vara helt själv. Allra bäst är när Paul sover, ingen skypar & det är helt öde & tyst ute på gatan. Inga störningsmoment, bara jag. Efter att frukosten är avklarad tåtar jag ihop en kopp te för att tina upp lite & med den koppen kan man väl säga att dagen startar. Med en sockerdos i ryggen & en varm kopp te har jag ork att öppna upp mina två mailkonton & ta itu med vad det än må vara dagen har att bjuda på. Det är där jag är nu, förhalar bara lite, dags att börja kommunicera igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0