Vi skulle aldrig ha börjat...

Paul & jag tittar i princip aldrig på TV - istället laddar vi ner serier & sträcktittar på dem. Fungerar prima med produktioner som Merlin där det bara finns ett begränsat antal, lite jobbigare med episoder som kan räknas i hundratal. Osmartaste draget hitintills är att ha börjat titta på Lost. Snacka om att den serien saboterar varje försök till att jobba om kvällarna. Oh no. Istället kommer vi hem, halvkastar av oss ytterkläderna, springer in i köket, brygger te, rafsar ihop något som påminner om middag & rusar sedan med fat & tekopp till soffan - LOST. & när ett avsnitt är slut så tittar vi på varandra med den där speciella Lost blicken som säger "HERREGUD!" & så bara måste vi se ett enda avsnitt till. Det är som att vara barn på nytt, Lost är vår kvällssaga & vi vill ha mer i oändlighet...

Kommentarer
Postat av: Jo

Vet precis vad du menar. Därför som jag inte riktigt vågar titta på det jag har på datorn =)

2009-10-28 @ 14:16:17
Postat av: Ida

Det är helt hemskt! Jag blir typ handikappad av detta! Avslutade precis säsong 2 igårkväll, så nu har vi bara 3,4,5 & så 6 (som sänds detta året) kvar... Vad är du fast i?

2009-10-28 @ 17:20:12
Postat av: Anonym

Det är ju ren röta att ni gillar samma serie, annars hade det blivit besvärligt.

2009-10-29 @ 18:28:55
Postat av: Ida

Naah, Paul får helt enkelt tycka om det jag tycker om! ;)

2009-10-30 @ 14:34:13
Postat av: Jo

För tillfället är jag inte fast i något, men i våras var det Battlestar Galactica. Sjuuuukt bra serie =)

2009-11-02 @ 15:02:57
Postat av: Ida

Skratt - Paul lobbar för den. Vi får väl se om det blir nästa beroende... :)

2009-11-02 @ 21:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0