5 kvart i timmen & liknande...

Å herre vad jag är stressad nu för tiden. Så otroligt mkt att göra. Är det inte min egen forskning så är det undervisning, möten & allmänt organiserande. Idag har jag:

 

1. Jobbat

2. Sammanställt en rapport till min handledare som han behöver för att ansöka om mer forskarmedel

3. Organiserat extraundervisning för en av mina elever

4. Haft ett möte om SWEAs julmarknad

5. Installerat ny programvara på min Mac så att jag kunde printa ut foton till Sara som tack för hennes donation till Beat It

6. Ätit middag hos Sara & Ryan

7. Handlat ingredienser till morgondagens bak

 

So, imorgon ska jag:

 

1. Baka kakor till institutionen

2. Jobba

3. Hjälpa till på en exkursion - det kommer att vara 12 grader imorgon & vi ska paddla runt i en kanot i typ 4 timmar så den ser jag ju fram emot...

4. Träna

5. Massa annat meck som ännu inte behagat visa sitt nylle...

 

& här sitter jag & knapprar ned ett inlägg mest bara för att jag är så trött att jag inte orkar gå i säng. Fabulous. Jag kommer ju inte alls att vara helt död imorgon. Oki, natta!


Kommentarer
Postat av: Jo

Du har mina fulla sympatier kära vän! Försök komma ihåg att andas emellanåt =)

Puss!

2009-09-30 @ 12:14:48
Postat av: Ida

Tack tack. Just nu lever jag för helgerna då jag kan VILA!

2009-10-01 @ 14:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0