Lite nervös...

Jag måste erkänna att jag sitter & småskruvar på mig just nu. Om 20 minuter lämnar jag kontoret för att gå till TCA & klättra. Inget märkligt med det MEN dagens besök kommer att bjuda på drama. Paul´s ex hörde nämligen precis av sig till honom & talade om att hon FAKTISKT tänker vara där idag. Med andra ord, det var läge att ställa in & backa undan. Fast inte idag. Nope, icket. Blev helt åsne-tjurig & förklarade att det faktiskt inte rör mig i ryggen om hon inte vill ha mig där. Det är inte hennes gym & jag tänker inte backa undan längre. Punkt. Fast det förhindrar ju inte att jag känner mig lite småskakig just nu... Hon är ju inte precis den vänaste lilla viol som finns så jag är säker på att jag åtminstonde kommer att utsättas för mördande blickar. Suck. Fast man måste stå upp för sig själv, fastän det är jobbigt ibland, & detta är exakt ett sånt läge. Det är bara att bita ihop & försöka tänka på allt annat som är underbart & roligt. So, that´s my plan.

Kommentarer
Postat av: Jo

Usch, jobbigt. Vill höra hur det gick.

Stoooor Kraaaaam!

2009-09-10 @ 09:47:24
Postat av: sQ

Bra att du gick dit! Måste bara gøras! Kraam!

2009-09-10 @ 10:55:23
Postat av: Ida

Jo - Lägger upp en beskrivning snarast.



sQ - Precis, vill inte hålla på & låta henne fortsätta få sin vilja igenom.

2009-09-10 @ 14:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0