Tack sötaste Jo!

Tack så mkt för din donation till Beat It! Tänk, nu har jag samlat in 1060 dollar, fortfarande 940 till det ultimata målet, men jag är ändå så fruktansvärt glad över detta. Det är så underbart att kunna samla in pengar till forskningen för bröstcancer & jag är i vilket fall väldigt stolt över hur mycket pengar jag fått in. 1060 dollar är faktiskt mer än 7000 kronor. Inte så illa inte! Hur det än går så kommer jag att knata 60 kilometer nästa helg. I min egen regi eller i Princess Margarets, spelar ingen roll. So thanks sweetie - jag lovar att kämpa på!

 

Puss!

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är jätteduktig! Du gör en riktigt bra gärning =)

Puss!

2009-09-06 @ 23:05:35
Postat av: Ida

Allt hjälper, så tänker jag. Gör mig så glad att kunna göra något litet åtminstonde. Kram!

2009-09-07 @ 14:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0