Uppskruvad!

Pust! Idag har jag en sån där dag som bara går i 110 knyck. Sedan jag klev upp halv åtta har detta avklarats:

 

1) Tvättat & torkat en maskin tvätt

2) Handlat på Loblaws

3) Tillverkat egna granola bars som jag kan ha som nödproviant under mina 30 km imorgon

4) Gjort en sats musli

5) Tvättat håret & fixat till mig hjälpligt

6) Förbrett alla tillbehör inför välkomst BBQn på avdelningen

7) Tagit emot beställningar & serverat hamburgare i 2 timmar

8) Städat undan efter hela tillställningen...

 

Nu är klockan tjugo i tre & jag har 20 lugna minuter på mig innan jag måste:

 

1) Ringa ett viktigt samtal klockan 3

2) Hämta ut mitt kort som visar att UofT står för min försäkring

3) Faktiskt jobba lite också...

4) Köpa en gåbort present

5) Infinna mig på middag hos svenska vänner klockan 7

 

Japp, sova får man göra när man är död!


Kommentarer
Postat av: Maja

Men herrejistanes... Hoppas du får en ordentlig vila på det där!

2009-09-13 @ 20:22:05
Postat av: Ida

Skratt! Nja, dagen efter gick jag ju 30 km så det blev ju inte så där jättemkt vila. Tog det lite lugnare igår dock - även om jag fick för mkt överskotts energi på kvällen & städade i typ 3 timmar...

2009-09-14 @ 16:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0