Uschlig...

Igår var Paul & jag på solig promenad i High Park. Mission - kolla in körsbärsträden som precis slagit ut i blom. Otroligt vackert! Endast två saker var dåliga: 1) att Paul fortsatt envisas med att ta kort underifrån så att man ser helt småtjock ut 2) att det var i princip omöjligt att ta kort över huvud taget eftersom hela parken var SMOCKFULL av asiater som alla var där för att få en liten fläkt av hemlandet. Asiater (läs Japaner) har ett underligt förhållande till körsbärsträd. Typ lite som jag & syre.

 

Efter den dagens D-vitaminkur åkte vi hem till Pauls föräldrar för mastodontmiddag. Åt & kraschade i soffan. Apförkyld på typ nolltid. Så nu sitter jag här hemma i soffan & tycker synd om mig själv. Hela kroppen värker & huvudet är bommulsfyllt. Paul har dock varit snäll & hämtat jobbmaterial på avdelningen så jag har iaf att göra. Värsta som finns är att känna sig krasslig OCH uttråkad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0