Fy för måndag...

Spelar ju tydligen ingen roll vart man är i världen, måndagar känns lika kassa i alla fall. Just denna dagen så regnar det tillexempel. Vilket inte känns så där jättekul med tanke på att jag måste förflytta hela mitt bohag cirka 400 meter, varav merparten inte direkt har någon väg. Nya huset ligger dessutom uppe på ett litet berg, så det blir extra roligt att släpa upp bagaget för den branta trappen som är enda vägen upp. För att skjuta lite på det kommande flyttandet drog jag ut på frukosten & satt tillslut & tom åt mina mini weetabix. Eftersom de är tillverkade av 95% fullkorn & 5% cellulosa var det kanske inte det smartaste uppslaget. Allt har liksom svällt & nu känner jag mig sjukt övermätt. Ynk vad jag vill hem... Paul åker tillbaka idag & jag hade så oändligt gärna velat sitta på samma flyg som honom. Inte behöva harva på i mer än en vecka till utan bara checka ut från Europa & flyga tillbaka till mitt vanliga liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0