1st of December = socks!

December månad är här & därmed drar... PAKETKALENDERN igång! Jaja, jag är 27 år & ska kanske inte gå igång på detta, men farmors paketkalender är typ bland det roligaste jag vet. Speciellt nu då när Paul också blivit involverad i det hela. För att ytterligare spexa till det lite passade vi på att sätta ihop en egen kalender detta året, åt farmor! Så nu öppnar farmor, Paul, Magnus & jag alla ett paket var de närmsta 24 dagarna. Det känns fint!


Vad som också känns fint är att jag fick långa strumpor i mitt paket idag. Perfekt till mina hunterstövlar (som verkligen behövs, har öst ner både igår & idag)! Slipper jag hosta upp $50 (helt galet!) för ett par hunterinlägg också. Perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0