Love actually...

Paul & jag fotsätter vårt myspysjulfilmsmaraton - ikväll är det min tur att välja, så det blir Love Actually. Så här dagen före nyår småfirar vi lite med Rekorderlig Cider & ugnsbakad lax samt avocadocream med wasabi. Jag toknjuter av det faktum att jag kan pressa dessa saker dagen före nyårsafton & ändå lugnt komma i min nyårsklänning. Har med andra ord varit duktig & återhållsam denna julen & faktiskt inte gått upp utan till & med ned lite (det kan vi ju tacka "så sjuk orkar inte äta" fasen för). Vanligtvis innebär julen att jag drar på mig min nyårsklänning & bara känner "Nää, vad faan", så det här är ju en positiv vändning på det hela. Ett himla bra sätt att kicka igång 2011 på helt enkelt. Typ det enda positiva med att spendera julen i Canada. Torr kalkon & uteblivet julbord a la farmor & jag är redan nu fit för Beach 2011!


Förövrigt: dagens tips - tvätta pojkväns stickade tröjor i varmvatten = perfekt sätt att dryga ut garderoben...

Kommentarer
Postat av: Jo

Ang. dagens tips: förmodligen jättepopulärt hos sagd pojkvän?



Gott Nytt År!

2010-12-31 @ 09:44:43
Postat av: Ida

Hm... Den hade redan krympt lite vid ett tidigare tillfälle, så det var redan på gränsen att han kunde ha den. Efter den senaste tvätten var det dock helt kört - just nu passar den mig perfekt, men det var ändå efter att jag töjt armar & axlar till max. Ska dock vara mer försiktig i framtiden. Pauls garderob är lite mer begränsad än min, så jag ser helst att han behåller de få plagg han har som inte utgörs av svarta T-shirts.



Gott Nytt År & massa kramar till dig med!

2010-12-31 @ 15:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0