Min nya bästa vän...

Paul gav mig en ny Juicy dress i julklapp - osmart. Jag kommer att bo i den framöver. Just nu är klockan tre på eftermiddagen, jag har hunnit avverka frukost, lunch & fika + klädtvätt, badrumsrengörning & köksskurande - allt iklätt mitt nya sett. Mkt nöjd. Dessvärre måste jag nu pula in min kropp i något mer presentabelt. Therese landar på Pearson om lite drygt en timme & vi måste agera välkomstkommittee. Sedan är tanken att jag ska svinga ihop lite middag till oss alla samt få henne lite småfull så att hon glömmer bort att vara ledsen över att tvingas vara tillbaka. Inget av detta är dessvärre kompatibelt med velourset, hur gärna jag än vill...


Jahapp. Bara att dra upp min ovilliga kropp från soffan för hårborste, mascaraklet & sockpåtagning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0