Hepp, detta går vägen!

I sann Idah anda så ligger jag inte helt optimalt till gällande dagens föreläsning för hela institutionen. Inte helt mitt fel dock - beror mest på att alla mina cirkus 7000 datapunkter behövde räknas om. Blev klar med det vid halv två i natt. So, nu kan jag pyssla ihop min föreläsning! Tack & lov insåg min kropp att jag ligger lite pyrt till så den vaknade upp av sig själv 07.10. Händer ju icket i vanliga fall. Mammut gjorde sitt bästa för att hjälpa till med uppvaket också. Medan jag låg där & klippte tungt med ögonlocken, de där första farliga sekunderna när man lika gärna kan somna om, kom liten studsande förbi dörren. Med Dolly i munnen. Sedan kastade han sig ner på golvet & ruskade henne fram & tillbaka. Följt av studs upp & sedan rävhopp ned på goselammet igen. MYCKET underhållande för oss båda!
Nope - nu sätter vi igång projekt rädda äran & hedern, ie - börja jobba Idaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0