Men orka vara SÅ negativ!

Var tvungen att gå på SWEAs årsmöte igår, man är liksom så illa tvungen när man sitter i styrelsen. Så där satt jag vid honörsbordet & kände mig grymt uttråkad medan det ställdes frågor om allt som man tänkas kan fråga om så länge det är oväsentligt. Vår avdelning har 156 medlemmar av vilka majoriteten är rätt gnälliga (vi är ju svenskor trots allt) - men en av dem tar VERKLIGEN priset. Det ska gnällas på ta mig tusan allt. Det får inte stå si där & inte så här. Det tar liksom aldrig slut. Inte bara ska allt påpekas, hon gör också MINER för att visa sitt missnöje efter att saker & ting har förklarats för henne. Sånna jäkla surtanter tycker jag gott kan checka in fortast möjligast, de lär ju ändå inte ha speciellt mycket som de gillar med livet.

 

Moi däremot är glad för att det är onsdag - lektion imorgon & jag är nästan färdig med allt undervisningsmaterial. Händer ju typ aldrig i vanliga fall! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0