Världens BÄSTA klipp!

Alltså, jag hade en så dålig dag igår. SÅ dålig. Inte nog med att jag vaknade på fel sida, till mer snö & jada jada - men det var labbdag också. Tanken var att jag skulle hålla i föreläsningen men att Jan & jag tillsammans skulle utfoma övningsdelen samt undervisningsmaterial så som handouts & dylikt... Tror ni det blev så? Nope. För Jans housemate´s ingifta morbror hade dött dagen innan. Så han var tvungen att ta hand om henne. So, det blev bara att fixa ALLT på egen hand. Efter att ha stressjobbat non-stop i 8 timmar insåg jag att jag bara hade 3 timmar kvar att undervisa på kursen, enligt kontraktet alltså. Skickade iväg ett mail till alla berörda & förklarade läget samt siade att den återstående kurstiden troligtvis skulle uppgå til 70 timmar. För oss båda då. Vilket idioten som har hand om oss TA´s tydligen inte orkade läsa. Så han skickade ett apsurt email till mig, men cc till alla andra också SAMT prefekten, & förklarade att institutionens budget absolut inte klarar av att ge mig enskilt 70 extra timmar. Sedan föreslog han att vi helt enkelt skulle skita i resten av labbarna... Smart kille det där. Så jag skrev tillbaka & pressade in i huvudet på honom att de 70 timmarna gällde oss BÅDA. Inget svar efter det, jäkla idiot. Nåja, efter det var jag på så galet dåligt humör att det inte fanns. Tills detta klippet dök upp - från underbara lillebror. Bättre än detta blir det inte, detta är det mest KLOCKRENA åk jag någonsin sett! Jag såg det tre gånger & grät av skratt. Sedan bar det av hem till vin, ibland behöver man det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0