Jag glömde ju alldeles...

Bomben från Sandraland! I förra veckan fick jag nämligen ett mail från henne - en inbjudan till att gå på hajk. Nu var ju mailet adresserat till typ 10 andra personer också, men ändå! Idag ställdes förvisso det hela in men jag frågar mig fortfarande - vad låg egentligen bakom detta?

 

1) En önskan om att gå vidare & lägga allt det tråkiga bakom sig? Vilket var vad jag hoppades på & således tackade ja till inbjudan. För om någon räcker ut en hand till mig vill jag ju inte slå bort den bara för att jag i princip ogillar människan.

2) Ett försök att spendera mer tid med Paul & nödtvånget moi? Hoppas inte på den versionen - han kan umgås hur mycket han vill med henne men däremot vill jag inte hänga ihop alla tre som vänner...

3) Hon hade placerat ut TNT vid spåret för att spränga mig till månen - Sandralands version av fyrverkerier...

 

I don't know... Men det känns väl lite som att det sista inte är sagt i denna såpa, så fortsättning följer alldeles säkert.


Kommentarer
Postat av: Jo

Oj!!! Det var det värsta. Är väldigt nyfiken på fortsätningen så håll oss uppdaterade =)

2010-01-20 @ 19:17:18
Postat av: mgs/ma

Keep it cool!

2010-01-20 @ 19:52:23
Postat av: Ida

Jo - I know. Förra veckans MEST otippade. Uppdaterar naturlish så fort något händer. Jag är din TT från de verkliga såpoperornas värld!



Ma - Allt blev ju inställt så just nu är allt tillbaka till normalläge igen.



Kram!

2010-01-20 @ 21:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0