Längtar till kvällen...

Isch så slitig denna veckan varit - längtar så till kvällen! Då ska jag bara ta det lugnt, mysa i soffan med ett glas rödvin & kanske spela lite Kalaha. Jag ska INTE göra något jobbrelaterat, något för SWEA eller ens öppna upp datorn. Nope, bara mys. Eller, lite dator kanske ändå... Har skrivit klart min sammanfattning av 2009 men av någon anledning går det inte att ladda upp bilder. Oerhört irriterande. Så jag får kanske ta ett litet ryck & testa en gång till.
Medan jag harvar på som vanligt åker skrotkorn/världens bästa lillebror till Indien idag. Det är inte utan att jag känner mig lite avundsjuk. Hade ju varit trevligt om man hade varit ekonomiskt oberoende så att man bara hade kunnat göra roliga saker hela tiden. Nu ska jag väl inte klaga, jag har redan tre resor inbokade för 2010... Men ändå, tänk att bara kunna kika ut på slasket, allt det gråa & känna att "Neeej, jag känner faktiskt inte för -10 grader idag. Jag tror jag åker till Bahamas". Nästa gång jag söker tjänst måste det banne mig vara på en varm plats. Att seriöst sitta & googla täckjackor på lunchen för att man håller på att förvandlas till en piggelin är INTE ok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0