Mitt i natten...

Nästan 1 på morgonen här - Paul ligger & sover mot mig i soffan. Moi däremot är VAKEN. Vi funderar nämligen på kattunge & har tillbringat kvällen med att kika på små dunbollar på nätet. Så otroligt söta. Eliminerar visserligen en flytt till Australien, men, men... Tänk, en liten pälstuss med oändligt utrymme för kärlek! Suck... Vi får se. Just nu snarkar Paul så diskussionen är bortom all räddning för tillfället. Hoppas dock på en Birma eller en Ragdoll. Får viska i hans öra medans han sover & indoktrinera honom riktigt ordentligt. :)

Kommentarer
Postat av: mgs/ma

"Kutss, kutss kutss. You are like a little monkey!"

Oemotståeligt!

2010-01-23 @ 11:04:56
Postat av: Jo

Det där med birma o ragdoll har jag hört förut, antar att vi därmed ska förvänta oss ännu en 7 kilos hårboll? :P

2010-01-23 @ 11:28:34
Postat av: Ida

Ma - & de små tassarna som slår ut i luften! SÅ SÖTT! :)



Jo - Eh, nu känner jag att jag inte alls vill ta åt mig här... Plus, erkänn, du älskar också Totte! :)

2010-01-23 @ 19:28:15
Postat av: Jo

Absolut! Jag älskar Totte och jag saknar honom men det hade inte skadat om han varit lite lättare när han stod på magen på en mitt i natten =)

2010-01-25 @ 19:33:45
Postat av: Anonym

Um, sant. Hade inte heller skadat om han vägt något kilo mindre när jag kånkade runt honom över halva Sverige. :)

2010-01-25 @ 21:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0