Tack, tack, tack!

Oh, panik innan läggning igårkväll - skulle bara kika på en liten sak i min föreläsning (som börjar klockan 14.00 idag) & hittade inte mitt USB-minne. Efter att ha vänt ut & in på väskan kunde jag konstatera att:

 

1) Det var borta

2) Jag bara sparat presentationen på just det USB-minnet. Idiot.

 

Så imorse var det upp i ottan som gällde. Planen var att dra in till institutionen vid 8 för att leta som en tok innan folk skulle börja dyka upp. Sista jag gör innan jag sätter på mig kappan är att tömma min påse med gymkläder från igår. Paul står i dörren & trampar & jag känner mig grymt onödig. Ända tills jag råkar kika ned i påsens botten & får se mitt USB-minne. Sällan har lyckan varit så total. Moi är räddad från fiasko, wonderful! Sedan dess har det backats upp info från varje upptänkligt ställe.


Kommentarer
Postat av: mgs/ma

Mitt USB-minne - det börjar var mitt livs mittpunkt, sanrt viktigare än nycklarna hem! Kram

2010-01-28 @ 17:41:30
Postat av: Ida

Jag vet! Jag har två USB-minnen som mitt liv hänger på. Eller tre om jag ska vara riktigt noga. Kanske den bästa uppfinning som finns enligt mig! :)

2010-01-28 @ 22:34:57
Postat av: mgs/ma

JAPP!

2010-01-29 @ 17:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0