Vitt brus?

Paul har hyrt en lite box från Rogers för att garantera vår underhållning under OS. Burken anlände igår & är komplett med pay per view & en miljon kanaler. Moi är lite tveksam. Gillar inte riktigt tv längre, det bara stjäl ens tid. Anyway, igår var den rätt oki - vi kikade på "The Proposal" som vi båda tyckte var väldigt underhållande & så visade Paul ett litet klipp om ABBA som han spelat in tidigare under dagen. MEN NU. Sitter & äter frukost i min ensamhet & burken lever om något helt vansinnigt. Fastän den är avstängd. Det är någon slags liten fläkt inuti den som bara snurrar på i rent vansinne. Det burrar, hostar & kraxar från maskinen fastän det enda den gör att visa klockan. Måste vara något fel på manicken - för jag tvivlar på att vitt brus är en funktion som Rogers har lagt till i all välvilja... Den måste med andra ord ut. Jag blir vansinnig. Detta är MIN stund på dagen & jag uppskattar inte att få den störd av ett litet vattenfall av konstant mekaniskt bakgrundsbrus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0