Back to 80%...

Har inte mått tipptopp de senaste dagarna. Fredagen tillbringades nästan uteslutande i sängen måendes absolut kymens. Igår funkade det att vara uppe & tillochmed ute lite grann & idag känns det nästan som om jag är kapabel till att fungera. Har aldrig varit däckad i huvudvärk tidigare, men någon gång skall väl vara den första för allt. För att muntra upp min gårdag lite stannade vi till på min föredetta lilla Koreanska fruktaffär & köpte Lechees.

 

Frukter som ser så alien ut bara får en på gott humör utan att ens behöva smaka gott, men eftersom lychees inte bara är roliga att titta på & äta utan dessutom är supergoda så gjorde de faktiskt min dag. Inga lychees i världen hade dock kunnat rädda upp fredagen.... Uj. Jag var som sagt nästan helt sängliggandes - tur i alla fall att jag hade kanske världens bästa sällskap!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0