Börjar se ett slut...

Fortfarande en massa dagar kvar här i Italien, men jag börjar kunna se slutet på det hela & det känns ärligt talat rätt skönt. Jag älskar att jag lär mig så mycket här & jag känner att jag utvecklas, men det tar så mycket ork! Ork för att vara på topp dag efter dag, hänga med i alla föreläsningar, ta bra anteckningar när klockan är halv åtta på kvällen, jobba så fort man kommer tillbaka till hotellet fastän klockan är nio & man har 12 timmar i ryggen. Dessutom tar det på krafterna att vara social hela tiden, mina rumskamrater är helt oki - men att vara 60 studenter större delen av dagen & sedan komma tillbaka & inte ha någon egen tid... Jaa, det känns i kroppen. I nuläget vet jag dock inte riktigt hur jag ska ta mig hem till Sverige, mitt flyg har nämligen blivit inställt redan för någon dag sedan. So, jag hoppas på att Paul lyckas fixa upp situationen, i annat fall blir det till att lifta sig hem.

Kommentarer
Postat av: lucke

Tjo! Vad händer? :)

2010-07-21 @ 20:56:50
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Fin blogg :)

2010-07-21 @ 21:25:05
URL: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0