Dummast i stan...

Fy, idag var det ingen bra dag. Föreläsningarna var helt oki, inga problem - jag ställde frågor & kände mig allmänt intresserad. Sedan startade övningen från helvete. Fem sidor ekvationer med enda mål att räkna ut olika isotop-värden. Jag ville skjuta mig själv. Fy vad jag hatar att inte hänga med, att känna mig helt vilse & utanför. Jag var så långt borta från banan att jag fan inte ens hade en aning om vad det var för spel som spelades. So, jag surade i bussen på vägen hem, knatade i 50 minuter arg som ett bi & återvände till hotellet för en dusch & en öl. Nu ska jag jobba med sånt som jag KAN & bara tokstrunta i idiotdumma isotoper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0