Fy fan vad orättvist!

Neej! Nu har jag varit vaken i 30 timmar & man hade ju kunnat tycka att jag hade kunnat få gå & lägga mig. Men icket. Beslutade mig nämligen för att kolla min jobbmail det sista jag gjorde & blev då informerad om att det är strejk här i Italien imorgon. Transportstrejk. Så nu vet jag inte alls vad som kommer att hända med min resa till Urbino imorgon & någon sänggång blir det inte. Nope, istället blir det till att kuta ned till centralstationen för att försöka skaffa mig en bild av vad som sker, samt - om jag har tur - en biljett. Suck...

Kommentarer
Postat av: ma

Usch! Det har strejkats i omgångar under våren här i Europa, så det var det sista jag tänkte mig skulle drabba dig! Hoppas nu att du kommer nu iväg så snart som möjligt för att inte missa mer tid.

Kram

PS: Vilken sötnos han är er Mammut!

2010-07-08 @ 20:50:25
Postat av: ma

Hör av dig så fort du kan, så vi vet hur du har det! Kram M

2010-07-09 @ 19:41:49
Postat av: Jo

Hoppas allt är bra och att du har kommit fram ordentligt. Skulle vara jättebra om du, när du hinner, kan skriva ett litet kort svar ang. Sthlm (på mailen). Ingen brådska, bara så att jag iaf får svar nån dag innan =)

Puss!

2010-07-12 @ 23:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0