Jobb, jobb, jobb...

Gud vad jag kämpar för att jobba undan inför resandet i sommar. Mina ögon börjar bli klotrunda av allt mikroskopstirrande. Men, det är himla skönt att få saker avklarade. Att liksom kunna bocka av dem från to do listan. För att hålla pli på mig själv för jag statistik över hur många punkter jag faktiskt bockar av varje vecka. Förra veckan var jag dålig, då var 20.6% ogjort. Inte bra. Vi satsar på lite bättre resultat denna veckan. Med det sagt så känns det ju ändå rätt skönt att veta att jag kan sticka från avdelningen om bara cirkus två & en halv timme. Blir en halvtimmes rask prommis bort till Victoria & Fredriks ställe & så blir det middag & lite vin. Plus första SATCs filmen som jag ännu inte sett. Nu har jag ju aldrig varit något större fan av den serien, men jag tänker att lite vin nog hjälper. Dessutom kan jag ju alltid spana på Charlotte vars still jag alltid gillat. Fast, som sagt - lite vin behövs nog innan.

Kommentarer
Postat av: Jo

Jag älskar den bilden på henne, den klänningen är helt fantastisk. Och vin hjälper ALLTID =)

2010-06-05 @ 10:56:07
Postat av: Ida

Jupp, väldigt mycket glamour! & rosa, kan ju inte bli fel! :) Filmen var väl sådär, kollade väl inte direkt alldeles helhjärtat utan det blev mycket prat imellan. Det var ungefär som att se ett extra långt SATCs avsnitt - jag gillar Charlotte, tycker att det är rätt coolt att Kim Cattrall ser ut som hon gör vid sin ålder & funderar på hur någon man kan kyssa Carrie för en ynka skådespelarlön. Herregud - hon som brud, skrääääckupplevelse! Vin var det enda som fick mig att överleva den turkosa hattprylen.

2010-06-05 @ 14:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0