Måndag...

Klockan är 7.45 & jag har varit vaken i drygt 30 min. Har inte gjort ett dyft under den tiden. Mest för att man inte äter frukost INNAN morgonprommisen under sommaren, men också väldigt mycket för att jag just idag inte känner så starkt för att gå ut & knata. However, lättja föder osundhet - så det är banne mig bara att gå ut & gå!

 

So, nu kickar vi igång dagen. Jag, min morgonfrissa, iPoden & ABBA. Måste ju buffra för alla vita kolhydrater i Italien samt grillat hemma i Sverige!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grillat är nog bland det godaste man kan äta.

2010-06-08 @ 11:58:55
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Ida

Längtar tokmkt till grillat hemma, tror att det blir så mycket godare där än här för att typ alla i Cananda använder gas istället för kol.

2010-06-08 @ 13:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0