Skönt...

Idag var det så där löjligt skönt att komma hem & bara göra ingenting. Plockas upp på tunnelbanan, köpa en grillad kyckling & skratta åt Mammut som lekte med dörrstoppen. Noll action & totalt ointressant, men väldigt avkopplande. Just nu är det lite så, hundra järn i elden dagtid gör att hemmaslapp i soffan på kvällstid känns som en sjukt bra investering i mig själv. Fast imorgon har jag lite roligheter inplanerade i alla fall. Då blir det middag med Victoria följt av SATC2. Ser i ärlighetens namn mest fram emot middagen & damesällskapet... Första filmen sög ju rätt hårt, så tvåan lär ju vara två & en halv timmes mental död. MEN. Det är utekväll med vin & en annan tjej & det, DET, är guld värt i min mansdominerade värld.

Kommentarer
Postat av: Jo

Hahaha! Jag VILL se SATC2, men så tyckte ju jag att första filmen var helt ok =)

2010-06-10 @ 17:06:52
Postat av: Ida

Jag lovar att återkomma med feedback på filmen. Under tiden, hyr inte Gamer, Funny People eller The Time Travelers Wife. Sög stenhårt allihopa. SÅ bortkastade hyrpengar. Gårdagskvällen ägnades åt en gammal favorit som är hur söt som helst oavsett hur många gånger man set det - Monsters Inc.

2010-06-10 @ 18:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0