Underbara fredag...

Så här på fredagseftermiddagen börjar jag med glädje se slutet på denna arbetsvecka & komma in i helgandan! Här i Canada är det farsdag på söndag så det ska vi fira med storståtlig brunch. Men innan dess finns det ett gäng andra viktigheter som måste klaras av. De sista finjusteringarna ska göras på solrummet, IKEA måste besökas för orkidée-inköp & så kanske viktigast av allt - slappa i trädgården i yttepytteshorts & dricka rosé. Vädret är nämligen 110% perfekt för den senare aktivetet, 27 grader & strålande solsken. Två ynka timmar till, sedan rymmer jag med ystra steg från institutionen. Wonderful!

Kommentarer
Postat av: ma

Tack för hälsningen med "canadagrejer". Kram

2010-06-18 @ 22:21:42
Postat av: Ida

Så den har kommit fram nu? Har undrat i en halv evighet vart det där paketet tog vägen! Hoppas Magnus får sitt lystmäte på Beef Jerkey uppfyllt nu... :)

2010-06-18 @ 23:34:24
Postat av: Anonym

Han har farit till fjälls med sina kompisar och kommer hem imorgon. Han blir säkert jätte glad. Skall vi inte spara dessa energiknippen till Keb? Kram

2010-06-19 @ 10:27:57
Postat av: Jo

Ska du inte titta något på kronprinsessbröllopet? Visas ju på svtplay =)

2010-06-19 @ 14:29:07
Postat av: Ida

Ma - Nej det behöver ni inte göra, vi kan ta med oss mer när vi åker över. Det väger ju inget.



Jo - Åh, jag har redan kikat lite. Um... blev helt lipig & pinsam. Har tagit en liten te-paus för stunden men ska återuppta tittandet nu!

2010-06-19 @ 15:51:47
Postat av: Jo

Åh visst var det fiiiint =) Blev inte riktigt lipig men det var lite nära, var som en South Park-kanadensare hela dagen =D

2010-06-22 @ 20:22:20
Postat av: Ida

Så fint! Jag var superpatetisk flickvän & bara hulkande i soffan i fyra timmar. Allt fick mig att gå i gång - det här med att bo borta från Sverige har gjort mig lite vek på den fronten. :)

2010-06-23 @ 01:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0