I WON!!!

Jag vann! Jag vann ett av de två priser som delades ut till bästa TA (teaching assistent) på avdelningen! "Laurence Curtis Teaching Assistant Award" - pristagare 2010! Första gången som priset delas ut - i fortsättningen ska det ligga på 100 dollar men eftersom det var första året så blev det 200 istället. Oh vad glad jag blev, något så otroligt glad! Sedan fick jag gratis drinkar av folk under resten av kvällen för att fira, trevligt det med. :)

 

Nu så här på morgonkvisten, efter att ha ramlat i säng vid 3 på morgonen, så känner jag mig väl som en rätt sliten stjärna. Men en glad sliten stjärna. Herregud så lycklig jag fortfarande är över detta. Jag som ALDRIG vinner något vann det pris som jag verkligen önskade att jag skulle få vinna & som jag verkligen tyckte att jag förtjänade. Åh, detta kommer att värma så länge - ramas in ska det baske mig göras också!

 


Kommentarer
Postat av: mgs/ma

GRATTIS! Från oss alla, inkl moster-Maria.

2010-03-28 @ 16:49:21
Postat av: Jo

Gud så kul! Grattis, grattis!!

2010-03-29 @ 11:12:17
Postat av: Johanna

Grattis!!!

2010-03-29 @ 11:40:18
Postat av: Ida

Tack tack! Jag är fortfarande helt fånigt glad! :)

2010-03-29 @ 15:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0