LA - två veckor kvar!

Solen skiner i Toronto idag & temperaturen kommer att krypa upp mot 17 grader. MEN - om två veckor kommer det att vara cirkus 28 grader när vi landar i LA. Längta, längta! Å så underbart det ska bli! Sol, klättra, mera sol, solglasögon, shorts, ballerinaskor & margaritas som nästan är så salta att de smakar havsvatten. Gud vad min kropp värker efter detta! I nästa liv ska jag bli en backpacker som inte bryr sig, bara surfa runt i varma länder & leva på att plocka frukt & valla får tills jag får nog med pengar för att bara ombesörja det basala. Lättja ska bli min ledstjärna! However, det är i nästa liv - nu forsätter dagen med att tillverka histogram för L. machaerophorum.

Kommentarer
Postat av: mgs/ma

LA - inte visste jag att man åker dit för att klättra!

Kram M

2010-03-18 @ 20:34:54
Postat av: Ida

Cirka två timmar från LA finns ett ställe som heter Joshua Tree - tydligen den bästa klättringen i norra hemisfären. Så, dit åker Paul, Jaime & jag för lite camping. Det behöver jag, har det lite tufft just nu & behöver något att glädja mig över.



Kram.

2010-03-18 @ 23:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0