Liten tår i ögat...

Kom hem igår efter LÅNG dag på jobbet följt av klättring & möts av bauta blombud som står på vardagsrumsbordet. Efter upp-packning från ett halvkilo celofanpapper uppenbarade sig denna skapelse...

 

Nu hör ju inte blombud så där till vanligheterna direkt så det blev till att kasta sig över det medföljande lilla kortet. Som visade att härligheten kom från älskade lilla farmor samt hennes 86 åriga syster "Moster Maria" som var STOLTA över mig eftersom jag vann TA-utmärkelsen. Måste ju erkänna att jag blev rätt rörd. Liten tår i ögonvrån blev det allt. Sedan firade Paul & jag med hemmagjorda natchos & lite rekordelig cider. Väldigt, väldigt, trevligt avslut på min måndagskväll med andra ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0