Men han är världens sötaste!

Mammut har, i brist på bättre ord, lekt i duschen & vilar nu ut i handfatet. Har froterat honom torr så gott det går & nu är resten upp till honom.

 

Eftersom det inte med ord går att beskriva hur otroligt rolig han är när han misslyckas med att kliva ur duschen så får vi vänta med det tills Paul & jag har lyckats filma företaget. Ett är i alla fall säkert, lille Mr. Cuddles är lite småtossig. Men söt är han & jag har sällan skrattat så mycket åt någon katt. Under frukosten imorse berättade Paul för mig att han vaknade mitt i natten av ett underligt prassel utanför vår sovrumsdörr. Han klev upp & kikade ut, ingen katt i sikte men ett underligt föremål på golvet. Paul plockade upp det & kikade lite närmare - en plastpåse med två kiwi-frukter i. Katten hade alltså snott med sig hela påsen från fruktskålen nere i vardagsrummet & burit upp den till ovanvåningen där han sedan lekt med den tills dess att han hörde Paul stiga upp. Har kikat lite närmare på mina kiwis... en av dem har distinkta små hål i skinnet, små hörntandshål. Mkt roligt!


Kommentarer
Postat av: mgs/ma

En katt för sin hatt!

2010-03-20 @ 17:39:11
Postat av: Ida

Um, liten & knasig & väldigt älskad!

2010-03-21 @ 02:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0