Nej fy...

för denna dagen. Inget roligt alls. Började med tårar & så har det hållt på. Tror att jag är lite för trött i nuläget - lite för mycket som ska göras på en & samma gång. Då fungerar det inte riktigt om folk slänger iväg ogenomtänkta/slarviga kommentarer & kritiserar en utan att ens försöka se till vad man faktiskt gjort... Just nu sitter jag & väntar på Paul. Ögonen värker (skitlinser - nu åker de ut, blir glasögon i fortsättningen), kroppen känns som hundra år & jag önskar mig mest bara i säng eller till Hawaii. Fy för vintergrått & depp. Argh, måste, måste, komma på något roligt som muntrar upp. Så fort jag har sovit lite vill säga. Mina fem timmar i natt gör ju ingen gladare.

Kommentarer
Postat av: mgs/ma

Hej! Jag tog ett sött, uppmuntrande kort på Totte i kattrännan i går med vårens första livgivande tecken på bakgrunden. Tyvärr kan jag inte skicka det till dig, men du kan väl "se" honom med plymen i vädret, solstrålar läkande i den svara pälsen, öron på spets efter skatans skratt och kisande kattögon i den vita snöforan med närmast 1 meters djup. Kramar och en mjuk kattass på kinden.

2010-03-07 @ 19:53:07
Postat av: Ida

Liten då. Jag kramar om Mammut när det känns lite jobbigt här. Katter är underbara på det sättet, de läker!

2010-03-12 @ 14:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0