Total förvirring...

Usch jag känner mig så förvirrad i nuläget. Vet liksom varken ut eller in. Vad vill jag med saker & ting, vad väntar runt hörnet & hur ska jag hinna med allt jag vill ha gjort & uppleva? Idag är en sån där dag då jag önskar att jag hade kunnat dela mig i två. Ena halvan här i Toronto - leva mitt liv här. Andra halvan iväg på äventyr - prova nya saker utan att hamna i fällan bekvämlighet. Jag vill så mycket & jag vill göra det jag tycker om till 100% & just nu känns det inte så. Just nu känns det som om jag irrar runt på halvfart. Slösar energi & tid på sånt som egentligen inte spelar så stor roll. Vilket ju i sig är helt fruktansvärt - nog ska man väl egentligen bara göra sånt som känns helt rätt i hjärtat? & just nu känns bara en enda sak i hela världen alldeles helt & hållet rätt, min resa till LA. Det är min fasta punkt medan jag funderar vidare. So, fram tills dess blir det att hålla huvudet kallt - jobba & träna & vara lycklig för att jag ändå har det så bra som jag har det. Startar med en till promenad i regnet, någonstanns där ute finns ett fång tulpaner som behöver svepas med hem hit & lysa upp min tillvaro.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0