Man får vara glad för det lilla!

Jörg är på uppenbart gott humör idag. Råkade nämna för någon dag sedan att det hade varit trevligt med lite musik nere i labbet. Det ligger ju nere i källaren utan fönster så det är lite dystert där... Idag när jag kom ner för att jobba efter lunchen så hade Jörg installerat högtalare & pumpade radio. Tysk radio förvisso, men jag känner att inte att jag tänker vara så petig här. Mesta delen av tiden så spelar de ju ändå musik, så jag kan ta lite tyskt upptempo snack därimellan. MYCKET trevligare än att ha det helt tyst, det är alldeles säkert. Så, mina dagar framöver kommer alltså i fortsättningen att ägnas åt att fota plastkulor till ljudet av tysk eurodisko...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0