P3...

Oki, nu tar vi tag i det här hemlängtandet & försöker buffra lite! Steg nummer ett inleddes imorse med att fixa så att jag kan lyssna på P3 uppe i labbet. På så sätt känns inte Sverige så vansinnigt långt borta. Nummer två blir att dra iväg på någon form av cardio-träning idag, känner att jag verkligen behöver ordentlig fysisk ansträgning! Nummer tre blir att försöka hitta på något litet Ida-lyx moment under veckan. Jag tänker ansiktsbehandling i nuläget, får se vad jag kan ordna. Sedan hjälper ju Jörgs halvt om halvt löfte om att jag ska få åka till Italien också lite mot det dåliga humöret. Bara tanken på dryga tre veckors sol & värme sprider små strålar av lycka i min kropp. Behöver ha en resa att se fram emot - ett litet äventyr för mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0