Ett "det är möjligt!" & ett "hur är det möjligt?"

Till det senare först - tack mamma för att du skickade mitt nya VISA-kort. Men hur i HELSIKE är det möjligt att det tredje, tredje, kortet i rad har världens fulaste motiv på framsidan?! Jag hade stått ut med vad som helst hellre än samma vidriga bild av Sigrid Hjertén. Anything! Jag vet, dagens i-landsproblem - men jag har ju spenderat mer än fem år av mitt liv åt att hjärtligt avsky allt som den konstnären producerat just pga mina urfula VISA-kort.

Så till något roligare, jag klättrade min första 5.11- rent igårkväll. On sight & helt rent. Det var en grymt skön känsla. Jag är på väg tillbaka, & jag är påväg att bli bättre. Sweet.

Kommentarer
Postat av: ma

Du har rätt. Kortet ser ut som om det är en stel- frysen spya på det! Äckligt! Och du har kopplat ihop kortet och numren?

Vad kul för dig att klättra rent 5.11. Mgs gick 2 mil på 3 timmar i tisdags. Ni gör det bra inför sommarens prövningar. Jag tror att jag ska satsa 100 % på att bli kompis med en dansk stafett-läkare som är tunn som en finn crisp-skiva, gråhårig av ålder och rökande. Hon och jag kan ev ta Mölle Höj. Kramar från oss

2010-11-16 @ 19:52:18
Postat av: Ida

Färgkombon är gräslig - orange & rosa & alldeles, alldeles fruktansvärt. Fult som få men uppe & fungerande.



Blev så glad, var första gången jag klarade det. Fast Magnus klår mig så... Skrattade så att jag fick tårar i ögonen över finn crisp liknelsen, jag tror att du kan fixa en bätte träningspartner & jag VET att du klarar betydligt tuffare utmaningar än ett koströslatt Mölle Höj! Kram!

2010-11-17 @ 04:03:17
Postat av: ma

Tack för uppmuntran. Det fick mig faktiskt att googla på Galdhopiggen, 2469 m ö h!

Oh, vilken fin kisse Mammut är, och så fint av dem att pigga upp gamla mamman.

2010-11-18 @ 20:00:03
Postat av: Ida

Men den tar vi absolut mamma! Klart du fixar det, kom ihåg de där galna killarna som gjorde alla skandinaviens högsta toppar på en vecka - de började ju men Kebne för att det är värst.



Mammut är en liten solstråle. Alla på hemmet ÄLSKADE honom. Så vi får väl ta dit honom några fler gånger för att sprida lite glädje.

2010-11-18 @ 21:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0