Fy fan vad jag är BRA!

Otroligt osvensk inledning där, men ÅH så himla bra jag känner mig idag. & det beror inte på att jag fått igenom ett till forskarprojekt, eller yogat i en timme, dragit upp riktlinjerna för ett nytt Teaching Assistant initiativ eller lagat en grym middag. Alla de sakerna var bara ytterligare trevligheter som kände för att falla på plats. Nej, idag känner jag mig som super woman eftersom jag lyckats få igenom en gratis prenumeration av Gripped för UTRCC´s räkning. Inte nog med att vi får en prenumeration helt gratis, vi kommer även att få ex av alla deras tidigare publikationer som en första start på UTRCC´s & UofT´s referens-bibliotek för klättrare. Är inte det grymt häftigt? Jag tycker att det är helt fantastiskt roligt & jag känner mig väldigt stolt. Ahap, då håller vi tummarna för att imorgon blir ÄNNU bättre. Jag har ju flyt nu, så det ska väl gå att ordna! :)

Kommentarer
Postat av: ma

Helt otroligt och härligt! Kram från oss alla, inkl farmor och Totte.

2010-11-13 @ 23:04:11
Postat av: Ida

Det är så otroligt roligt att jobba för UTRCC - så lättrott & spännande eftersom nya uppslag inte stöter på patrull i form av centralstyre. Med UTRCC är det bara jag & Becky som sätter gränserna & det är helt fantastiskt skönt!

2010-11-14 @ 15:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0