I säng klockan 22.00...

Igår halvsomnade jag i soffan redan vid halv tio, så klockan tio var Paul, jag & Mammut nedbäddade. Inte för att Mammut gjort många knop under helgen när vi varit borta, utan för att han var så otroligt gosesugen. :) Känner mig som en ny människa nu på morgonkvisten. Faktum är dock att detta årets julmarknad gick så otroligt mycket smidgare än förra årets, tack godegud för att man lär sig av sina erfarenheter. Både Paul & jag kände oss rätt uppåt när vi körde hem igår & pratade redan om vad som kan förbättras till nästa marknad. Oavsett om jag är in charge i köket eller inte så MÅSTE Paul vara i sälj. Ingen SWEA-tant eller äkta medsläpad man kan sälja ens i närheten så bra av vad Paul kan. Tror på fullaste allvar att vi gått igenom minst fem kilo mer köttbullar bara pga av honom. Bäst är naturligtivs att han tycker att det är roligt. Det hade ju varit lite småjobbigt om han bara stått där i rent nödtvång för att behålla husefriden, det har man ju annars sett rätt många exempel av under helgen...

Nope, nu ska jag dricka en kopp te & börja sätta ihop en poster i photoshop för att promota avdelningens potluck som går av stapeln den 3e December!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0