Men lite bättre...

Det känns bättre nu. Inte super, men betydligt bättre. Vi har införskaffat lite mer kaneldoftande kottar...


Rotat fram lite mer ljus, några nötter & små pinglor i rött & silver...

& så köpte Paul en stjärna åt mig. Inte en riktig adventsstjärna med glödlampa i, men himla bra ändå.

I kombination med mina små knallröda grisar, som jag just nu värderar ALLRA högst av mina julpynt, så känns det rätt okidoki. Speciellt som Paul också införskaffade en flaska Blossa glögg. Alkoholfri, men det rådde vi bot på med lite extra rödvin. Det blir nog jul i år också. Inte svensk jul, men ändå någon form av jul.



Kommentarer
Postat av: Jo

Kaneldoftande kottar?? Endast i Nordamerika...

Det blev iaf väldigt fint =)



Stor adventskram!

2010-11-29 @ 13:42:01
Postat av: Ida

Japp! Kaneldoftande kottar! Verkar vara ett standarinslag här. Måste erkänna att jag gillar dem, de luktar jättemycket kanel - gott! Mammut gillar dem också, så platsen de står på är den enda han inte når till...



Kram!

2010-11-29 @ 14:21:56
Postat av: ma

Mycket fint och stilrent Är stjärnan Tiffany- glas? M

2010-11-29 @ 21:54:53
Postat av: Ida

Tack mamma. Ja typ, fast ingen äkta variant. Går på värmeljus, så det syns inte så mycket innan det blir verkligt mörkt ute - sedan blir det väldigt mysigt.

2010-11-30 @ 01:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0