Svamp för bröst!

Alltså, detta är ju jättekul tycker jag - vår lokala Loblaws säljer svamp som stöder bröstcancerforskningen! Klart dagens mest oväntade sammarbete...


I vilket fall, ändamålet helgar medlen så då får Paul & jag naturligtvis stödja svampodlaren! Plus, hur mycket roligare är det inte att köpa svamp i ROSA förpackning? Bara smaka på det: ROSA. PLAST. FÖRPACKNING... Uum, mycket roligare än så blir det helt enkelt inte vissa måndagar. Inte denna måndagen dock. Sov så skackigt i natt att jag beslutade mig för att ta en dag hemma & den blev faktiskt grymt trevlig för att vara en måndag. Det började ju inte helt fel med att vi äntligen kom upp på Fjällrävens startlista (17197, 17198 & 17199) & fortsatte sedan med enormt efterlängtad konversation med bror. Så den rosa svampen är lite av grädden på moset/splendat i chaien/kanelen på de ugnsbakade päronen denna dagen. Helt seriöst, jepp jepp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0