TUSEN järn i elden!

Idag är det uberjobb som gäller! SWEA set up inför julmarknaden som går av stapeln imorgon! Första stopp blir att fylla upp HELA bilen med gigantiska kaffeurnor. Men jag är på superbra humör idag, så allt jobb känns bara bra. Först & främst, fick ett bra mail från Vivi imorse (fast alla mail från henne är bra, men dagen blir alltid lite extra tiptop när jag hör från henne). Sedan vägde jag in på 52 kilo & det får jag väl fira med en liten drink ikväll. Målvikt uppnådd! Det som känns så bra är att jag gått från 59 kilo muffintop till 52 kilo & välnärd. Innan jag började ha koll på vad jag stoppar i mig var jag nämligen så grymt låg på allt från järn till kalium & nu... Mina naglar är superstarka, håret lika så - jag känner mig som en trimmad travhäst! Fjällräven Classic guld? No problem!

Måste springa nu, urnor, IKEA-besök, bordbaxande, köksuppställning & ungefär 511 andra saker väntar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0