UTRCCs första pubkväll!

STOR dag idag! UTRCC har sin första pubkväll. För alla som inte håller på med klättring får jag kanske förtydliga saker & ting här. Att dricka lite öl efter att man har klättrat är en stor del av kulturen. Det är då man kan varva ner efter alla adrenalinkickar, vara lite flamsig, skratta åt sin skrämselhicka & planera nya stordåd. UTRCC har än så länge bara setts för att klättra men nu tar vi alltså steget till puben & det innebär att saker & ting faktiskt kommer att börja hända på riktigt. Bollen kommer att börja rulla så smått. Vi behöver input från våra medlemmar & det funkar det inte att få på gymmet. Där är alla för upptagna med att klättra, nu däremot har de möjligheten att påverka. Becky & jag tänker stort - resor till Red Rocks & ett eget gym på campus. Det sistnämda hade varit drömmen. Tänk så fantastiskt att bara packa ihop sina grejer efter en seg föreläsning där mina studenter sitter & glor som små gökungar i väntan på information som är tillräckligt basal för att ta till sig... Bara kasta upp selen på ryggen, trava en 100 meter eller så & sedan få utlopp för all uppdämd energi. Lyx. Ren & skär lyx.

Kommentarer
Postat av: ma

Hoppas det blir en kväll som ni tänkt.

Jag såg i TV ett program om glaciärernas tillbakadragande på Grönland och Island. Det som fångade mest mitt intresse var geologerna som klättrade i issprickorna med järnskor på - ville så gärna vara med där! M

2010-11-03 @ 20:15:22
Postat av: ma

På tal om skor, så tro det eller inte, så tog någon Mgs skor, de med tangentsula, medan han gymmade på Iksu idag!!! En kraftig råttfälla in i varje doja om man inte kan låsa in dem. M

2010-11-03 @ 20:21:18
Postat av: smyckestokig

Fynda julklappar hos mig jag säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då ) men de är helt klart värda att kolla in. Dessutom perfekta personliga julklappar utan att man behöver bli ruinerad



mvh malin



http://smyckestokig.blogg.se/

2010-11-04 @ 01:47:58
URL: http://smyckestokig.blogg.se/
Postat av: Ida

Skratt, du blev allt lite biten av Kebnekaise mamma! Så nu måste du ut på fler äventyr, inte bara Halti!



Näää, fy vad fult! Samtidigt, vem sjutton snor skor? Då är man lite småskadad tycker jag!

2010-11-04 @ 02:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0