Lite skönt med måndag...

Med fara för att låta helt vansinnig här - men idag känns det rätt skönt att det är måndag. Bortsett från att jag i skrivandets stund är toktrött så känns det bra att komma iväg till avdelningen idag & få lite jobb gjort. Måste klämma in ett par timmar framför microskopet det första jag gör & sedan har jag en massa annat som jag måste få gjort innan kvällens SWEA-möte börjar. Helgen har varit trevlig med vänner, vin, rosa tånaglar & fiskcurry - men nu behöver jag känna att jag får lite mer gjort än grytor & golvmopp. Hemmafru på heltid hade inte fungerat för mig. Fast det är klart, jag kanske inte är rätt typ av material - saknar ju förkärlek för både toffsar, leopardmönster & stora hatter. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0