Första mötet avklarat!

Hepp, så har Becky & jag klarat av vårt första möte! Vi har redan lite lösa stadgar, en massa planer, ton med energi inför hela projektet & en ny president i form av moi. Japp, så är det - jag har numera en ordförandepost. Känns ju väldigt trevligt! Sedan har jag en mängd andra poster i styrelsen också, det är ju liksom tvunget när vi bara är två medlemmar, men denna känns klart mest hedrande. :) Nu ska vi bara sätta ihop lite klubbstadgar, värva en kassör & sedan drar det igång på allvar. Första projektet blir att fixa medlemmar... som min gamla prefekt skulle ha sagt "Dags att börja hora för uppmärksamhet!". För det är ju lite så, man måste verkligen SÄLJA sig själv om man vill ha något gjort, det är få saker som folk bara köper rakt av idag utan att man pushar lite. So, jag måste komma in i det tänk jag hade när jag var studentambassadör - dvs, sälj, sälj, sälj. Var alltid glad, ge aldrig upp & låt aldrig folk inse att du finner dem mördande tråkiga/idiotiska. I annat fall når du aldrig dina mål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0