I fall att ni undrar...

Tjing! Kom fram som jag skulle igår. Inga problem (bortsett TIDERNAS suraste säkerhetsgubbe i Helsingfors)! Checkade in, klättrade hotellets fasad två gånger (kortet jäklas & vill inte vända sig rätt, fixar det sen när jag har tid - men visst är det lite coolt!) & åt middag. Unnade mig ett glas vin, det var enormt trevligt efter noll & inget under de senaste två veckorna. Sedan sov jag helt enormt ryckigt (trodde hela tiden att jag försovit mig & missat planet) fram till halv fem då det var dags att starta dagen. Nu har jag pressat för mycket hotellfrukost & samlat ihop allt mitt pick & pack. Nästa anhalt blir Bromma, följt av Bryssel & sedan - sedan - Toronto... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0