Lite segt idag...

Tillbaka i Toronto igen. Skönt att vara hemma! Gårdagen började på helt fel sida av sängen men så fort vi kom ut till Bon Echo så kändes det mycket bättre. Var dock galet trött så vi valde att inte klättra utan var ute & hajkade istället. Sedan blev det väldiga mängder vin, femtioelva skålar till Ron & Helen som förlovat sig & faktiskt så innehöll kvällen också den allra första konversationen mellan mig & Sandra på nästan två år. Det gick alldeles över förväntan bra, så till den milda grad att jag tror att samtliga 50 personer som närvarade blev lite lätt chockskadade. Anyway, nu ska Paul & jag fixa lite mer här hemma - han står & trampar med vårt senaste inköp. Före & efter bilder kommer inom kort.

Kommentarer
Postat av: Frida

Heej!



Hittade dej när jag sökte på svenskar i toronto!

jag har precis kommit hit för att praktisera ett halvår och tyckte det vore så kul o höra lite om toronto och få höra lite insider-tips=)



Hör jättegärna av dej!

2010-09-13 @ 04:10:02
URL: http://fridacaroline.blogg.se/
Postat av: Frida

Heej!



Ja, jattegarna! Har du en mail eller kanske facebook? =) Sa kan vi bestamma nagot jattesnart!



tack!

2010-09-13 @ 22:00:48
URL: http://fridacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0